...

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Tilaukset


Tilaukset jätetään pääsääntöisesti nettikaupan kautta, mutta tilaus voidaan jättää myös sähköpostilla tai puhelimella. Normaali toimitusaika on 2-5 työpäivää tilattaessa tuotteet suomen osoitteeseen, nouto tilauksista sovitaan erikseen, mutta pääsääntöisesti luovutus on seuraavana arkipäivänä.


Ennakkotilaukset


Ennakkotilauksista veloitamme 30% sitovan ennakkomaksun.

Puhelintilaus 040 419 8126
Mikäli et tavoita puhelimella niin yritäthän myöhemmin uudelleen.


Sähköpostitilaus myynti (at) dase.fi
Sähköpostitilauksiin vastaamme mahdollisuuksien mukaan, mutta viimeistään seuraavana arkipäivänä.


Toimitukset


Lähetämme tilaamanne tuotteet mahdollisimman pian vastaanotettuamme tilauksenne. Ilma-aseita emme myy tai luovuta alle 18-vuotiaille. Nopeuttaaksesi ilma-aseiden toimitusta, ole hyvä ja toimita kopio tai valokuva henkilöllisyystodistuksestanne sähköpostiosoitteeseen myynti (at) dase.fi

Mikäli käytät maksutapana Checkout -maksupalvelun laskuvaihtoehtoja Checkout tarkastaa täysi-ikäisyyden, jolloin henkilöllisyystodistusta ei tarvitse toimittaa.
Pidätämme oikeuden muuttaa tilaajan valitsemaa toimitustapaa, mikäli se on pakkausteknisesti tai kuljetusturvallisuuden vuoksi tarpeen, tai mikäli odotettavissa oleva toimitusaika asiakkaalle sitä vaatii.


Ruutiaseet ja Patruunat

kyseiset artikkelit voi tilata normaalisti verkkokaupastamme, mutta huomioithan seuraavat asiat ennen tilausta. Toimitamme luvanvaraiset tuotteet vain kun saamme henkilötodistuksenne ja tarvittavat lupa-asiakirjanne. Tilauksen jälkeen toimittakaa poliisin myöntämä alkuperäinen ampuma-aseen hankkimislupa (4 kappaletta) sekä kopio henkilöllisuustodistuksestanne (mielellään passi) postitse alla olevaan osoitteeseen:

DASE Oy
Kyllästämöntie 165
04240 Talma

Muista allekirjoittaa alkuperäinen hankkimislupa!
Liitä mukaan myös verkkokaupan tilausnumero.

Ostaessasi patruunoita tai muita tuotteita jotka edellyttävät hallussapitoluvan sinun tulee toimittaa kopio ampuma-aseen hankkimis- tai hallussapitoluvasta yhdessä henkilöllisyystodistuksen kanssa. Nämä dokumentit voit lähettää meille sähköpostitse osoitteeseen myynti@dase.fi tai postitse yllä mainittuun osoitteeseen. Toimitamme tuotteet vasta kun olemme saaneet riittävät dokumentit.

Liitä mukaan myös verkkokaupan tilausnumero.

Toimituskulut


Toimituskulut ovat riippuvaisia toimitus- ja maksutavasta, sekä lähetyksen kokonaispainosta. Lopulliset toimituskulut näet nettitilauksen yhteydessä.


Hinnat


Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Kaikki hinnat koskevat yhtä kappaletta ja sisältävät arvonlisäveron, ellei toisin ole mainittu.


Maksutavat


Lasku jossa tilität tilaamasi tuotteet manuaalisesti tililemme, toimitamme tuotteet pääsääntöisesti laskun maksun jälkeen.

Checkout kautta seuraavat maksutavat
- Verkkopankit (Nordea, Osuuspankki, Säästöpankki, POP-Pankki, Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, Lähitapiola Pankki)
- Collector: Lasku ja Osamaksu
- Jousto: Lasku ja Osamaksu
- Everyday: Lasku ja Osamaksu

Lisätietoja Collector, Jousto ja Everyday maksutavoista
Lisäksi hyväksymme PayPal -maksut, sekä noutotilauksissa käteisen.


Takuu


Tuotteilla on niiden myynti-ilmoituksessa näkyvät takuuajat materiaali- ja valmistusvirheiden osalta. Takuun piiriin ei kuulu normaali kuluminen tai virheellisestä käytöstä johtuvat vahingot.


Palautukset ja tuotevaihdot


Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Palautusoikeus ei koske käytettynä ostettuja tuotteita. Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.


Tilauksen peruutukset


Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi ennen kuin tilaamaasi tuotetta tai tuotteita on toimitettu ilmoita siitä meille välittömästi. Huomaathan että veloitamme tilauksen peruuttamisesta mahdolliset rahoituskulut, esimerkiksi paypal palkkiot.

Palautustapauksissa pyydämme teitä ottamaan yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.
Puhelin 040 419 8126
myynti (at) dase.fi


Reklamaatiot


Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen:


myynti (at) dase.fi


muistathan mainita tilausnumeron reklamaatiota tehdessäsi. Olemme teihin yhteydessä asian selvittämiseksi kahden seuraavan arkipäivän kuluessa.